Octubre 2012

Torna el Secret Brunch i Sef a Cultura a Casa.

Després de l’estiu Cultura a Casa vol compartir esdeveniments culturals a espais domèstics per viure una experiència única i més propera. Per això hem preparat un Secret Brunch especial ple de sorpreses i novetats: la millor manera de començar un cap de setmana llarg! I a més, torna Sef acompanyat de Nathaniel Robin Mann per fer un concert familiar i un concert íntim.

Aquí teniu la programació d’aquest mes.

Com a banda sonora del mes d’octubre aquí deixam aquest video:


I com a bonus track al final de la pàgina trobareu uns videos que no us podeu perdre!

Nathaniel Robin Mann o Animateddog es más conocido por ser una tercera parte del trío performativo-musical inglés, Dead Rat Orchestra. Descrito como ‘poco convencional, tradicional, altamente liberal y subversivo’ (Sam Lee Magpies Nest) sus exploraciones en solitario cartografían diversos territorios; del folclore vernacular a lo mejor de las Disney show tunes. Homenajeando en el camino desde Jacques Brel a Saul Williams, Mike Waterson a Nina Simone. De sus momentos más lúgubres a la ligereza de su pop pueril.

Sef es el alias musical de Christian Fernández Mirón, artista y educador español fascinado por los instrumentos pequeños y la intimidad. Su dulce voz sobrevuela su ukulele y poderoso piano de juguete, involucrando a menudo en coros espontáneos a los presentes. Compagina su proyecto en solitario con el quinteto ELM y la orquesta de improvisadores FOCO. Como Sef, fue seleccionado finalista por Matthew Herbert en Greenspace 2005, cantando desde entonces en toda suerte de espacios inusuales: antiguos gimnasios, teatros, bosques y peluquerías


Howling for Rigodon from yeltser on Vimeo.

Anuncis