II festival domèstic

Raons per ser mecenes: viure experiències úniques

7

Cultura a Casa és un projecte que des del principi ha volgut crear experiències úniques, moments que dificilment es repeteixen i que suposen molt més que assistir a un espectacle cultural.

El fet de no saber a quina casa serà l’activitat, i fins i tot no saber que anam a veure suposa una vertadera experiència, que com deia una de les persones que hi ha assistit “aquestes són les coses que recordarem”.

Una peça de dansa a una casa deshabitada del centre de ciutat, un concert de jazz mentre es pon el sol, descobrir el piano de cua que serà el protagonista de la nit, seure al sofà a un metre del cantant o veure per la finestra un espectacle de dansa… experiències com aquestes són les que s’han pogut viure a Cultura a Casa, i esperam que gràcies al vostre suport com a Micro-mecenes poguem guadir-ne de moltes més…

Ens ajudes?

Aquí us deixam algunes de les cròniques que han escrit alguns dels asistents a Cultura a Casa

 

Y ya sentados, en nuestros sillones y sofás, apareció el artista, un chico que tiene mucho que decir y aportar, alguien que ha dejado todo por seguir su sueño, el cantar sus canciones, y lo hace de una manera especial, desde dentro, su voz y su ukelele, os aseguro que no hacía falta nada mas.

Porque éstas son las cosas de la vida de las que nos vamos a acordar.

Teresa Pérez

10

Sens dubte una genial iniciativa per gaudir de la cultura d’una manera diferent a Palma

GalianaStreet

 

Cultura a casa nace en un momento en el que están desapareciendo espacios de dinamización de la cultura, en el que los espacios públicos están ofreciendo poca programación cultural debido a la eliminación de subvenciones y en el que además el público necesita propuestas diferentes. Este proyecto lo tiene todo.

Además son actividades realizadas en petit comité, para sentirse como en casa, en las que se puede conocer a gente de perfiles similares o encontrarse a gente del entorno. Y sin olvidar que juega a su favor la curiosidad del público por visitar casas privadas de Palma. Un proyecto perfecto para los tiempos que corren…

Nientucasanienlamia

 

Anuncis

1 reply »